x تبلیغات
رزرو هتل ایبیس و هتل نووتل - هتل فرودگاه امام

هتل فرودگاهی ایبیس استانبول

 هتلی اقتصادی و مناسب برای سفرهای کاری و تفریحی

“گروه هتل فرودگاهی ایبیس استانبول مقدم شما را گرامی می‌دارد. مدت زمان سفر با خودرو ازهتل فرودگاهی ما تا فرودگاه آتاتورک تنها چند دقیقه است. خدمات در نظر گرفته شده مطابق با سلیقه‌ی مسافران و لبخند گرم متصدیان هتل ، آرامش فضای خانه را برای شما تداعی می‌کند.”
آقای سرف دمیرلف، مدیر هتل

هتل فرودگاهی ایبیس با ۹۶ اتاق مدرن، با خودرو تنها ده دقیقه تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. طراحی خاص اتاق ها، تلویزیون، تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان از خصوصیات اتاق های هتل می باشد. سرو غذا و نوشیدنی در رستوران و کافی شاپ هتل به صورت بیست و چهار ساعته می‌باشد.

موقعیت هتل فرودگاهی استانبول

تلفن : ۴۰۴۰۴۰۴/۲۱۲ (۹۰+)

دسترسی و رفت و آمد :

فرودگاه آتاتورک: ۷ کیلومتر
فرودگاه استانبول: ۴۳ کیلومتر

دسترسی : استانبول، منطقه Halkali Merkez،خیابان Fatih تقاطع Tokel Sokak پلاک ۱

جی پی اس : ۲۸٫۸۰۵۵۷۱ ۴۱٫۰۲۹۰۷۴

کد پستی : ۳۴۳۰۳

خدمات موجود در هتل و اطراف آن

  • ✔ چک این (تحویل گرفتن اتاق) آنلاین: تمهیدات لازم برای ورود شما در نظر گرفته می شود.
  • ✔ چک اوت ( تحویل دادن اتاق) سریع: تنها با برگرداندن کلید
  • ✔ دسترسی به اینترنت وای فای در تمامی فضاهای هتل و اتاق ها پارکینگ عمومی خارج از فضای هتل برای مسافران
  • ✔ دسترسی برای افراد کم توان: اتاق های مختص افراد کم توان و مجهز به حمام مخصوص امکان دریرکرد در چک اوت (تحویل دادن اتاق)
  • ✔ تهویه مطبوع
  • ✔ صبحانه ( به هزینه ی مسافر)
  • ✔ خدمات تجاری: سالن همایشات
  •  
  • ✔ خدمات اتاق: غذای گرم و میان وعده های سرد

خواندن ادامه مطلب هتل فرودگاهی ایبیس استانبول

هتل ایبیس زیتینبورنو استانبول

 “به استانبول، میعادگاه دو قاره خوش آمدید. از میهمان نوازی سنتی ما در ایبیس لذت ببرید.”

ارهان لاسین، مدیر هتل
هتل ایبیس زیتینبورنو استانبول هتلی سه ستاره که در میانه ی مرکز شهر و فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع گردیده است، دسترسی بسیار آسانی به مراکز تجاری دارد. نرخ بسیار مناسب اتاق های این هتل باورنکردنی است. کافی است یکی از ۲۲۸ اتاق راحت ما را رزرو کرده و از طراحی زیبای آن لذت ببرید.

نزدیکی به مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، قصر توپکاپی، بازار بزرگ، رستوران ها و فروشگاه ها از مزیت های اقامت در این هتل می باشد.

شما می توانید با پرداخت هزینه ای متناسب و در بازه های زمانی مشخص از سرویس شاتل رفت و برگشت از هتل به جاذبه های دیدنی استفاده کنید. کشیدن سیگار در تمامی قسمت های هتل ممنوع می باشد. فاصله ی هتل تا فرودگاه استانبول ۶۰ کیلومتر می باشد.

 

خدمات موجود در هتل و اطراف آن

✔ دسترسی آسان برای افراد کم توان: وجود ویلچر و فضاهای تعبیه شده بدین منظور

✔ تهیه مطبوع

✔ چک اوت (تحویل اتاق) دیرهنگام (با هزینه ی اضافی): تا ساعت پنج بعد از ظهر

✔ پذیرایی: صبحانه( با هزینه ی اضافی)، کافی شاپ و رستوران

✔ خدمات تجاری: دسترسی به کامپیوتر، دستگاه کپی و پرینتر

✔ نزدیکی به فرودگاه آتاتورک و مرکز شهر

✔ سرویس شاتل (حمل و نقل از هتل) به مرکز شهر

✔ اتاق های مشرف به دریا

✔ لابی، کافی شاپ و رستوران باز مرمت شده با منوی انتخابی و متنوع در طول روز

خدمات موجود در هتل و اطراف آن

✔ چک این (تحویل گرفتن اتاق) آنلاین: تمهیدات لازم برای ورود شما در نظر گرفته می شود.

✔ چک اوت ( تحویل دادن اتاق) سریع: تنها با برگرداندن کلید

✔ پارکینگ: پارکینگ داخلی و خارجی مختص میهمانان

✔ ورود حیوانات مجاز است

✔ پذیرش ۲۴ ساعته

✔ دسترسی به اینترنت وای فای در تمامی فضاهای هتل و اتاق ها

✔ خشک شویی، اتوکشی و واکس کفش

اصطلاحات فرودگاهی

 آبان۹۷

 

برخی از واژگان وجود دارند که ممکن است برای عموم قابل درک نباشد اما به کرات از آن استفاده می شود از این رو تصمیم گرفتیم برای هر کدام توضیحاتی ساده ارائه دهیم تا همه ی مسافران با آن آشنا شوند.

چک این : به سالنی که بارها را تحویل می دهید و کارت پرواز خود را جهت خروج تحویل می گیرید.

ترانزیت : به سالنی گفته می شود که مسافران پس از تحویل دادن بار و دریافت کارت پرواز خود به این سالن وارد می شوند.

بوردینگ : به آخرین سالنی گفته می شود که قبل از پرواز در حال انتظار هستید.

اصطلاحات فرودگاهی

کانتر : به باجه هایی گفته می شود که در سالن چک این قرار دارند و شماره گذاری شده اند و مسافران جهت تحویل بار و دریافت کارت پرواز باید به آن ها مراجعه کنند.

گیت : به درب هایی گفته می شود که در سالن بوردینگ قرار گرفته است و مسافران جهت سوار شدن به هواپیما باید از این درب ها عبور کنند و کارت پرواز خود رائه نمایند.

ایرلاین : به شرکت هواپیمایی گفته می شود.

بِلت : به قسمتی گفته می شود پس از پیاده شدن از هواپیما به آن سالن مراجعه می کنید محل قرار گرفتن بار مسافران را بِلت می گویند.

اصطلاحات پر کابرد فرودگاهی

جامه دان : جامه دادن به خدماتی که در خصوص بار همراه مسافران و موارد مربوط به آن گفته می شود در سالن ورودی دفاتری به همین نام جهت پیگیری بار مسافران وجود دارد.

فلایت : فلایت به پروازی گفته می شود بین یک مبدا و مقصد انجام می شود. هر پروازی دارای یک شماره مشخص است و برای دریافت اطلاعات پرواز باید شماره پرواز را داشته باشید.

لی اوور : این اصطلاح به توقف میان راه و یا پرواز گفته می شود. برای رسیدن به مقصد مسافران باید پیاده شوند و مجددا سوار بر هواپیمای دیگری شوند که این انتظار ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت زمان ببرد که به این وضعیت لی اوور گفته می شود.

دیلی : به تاخیر در پرواز یا فرود هواپیما گفته می شود.

رزرو هتل ایبیس و هتل نووتل تهران

۱۰ کشوری که باید به آن سفر کنید!

 مقصد بعدیتان کجاست؟ بسیاری افراد سفر به یک شهر یا کشوری خاص را به مقاصد جدید ترجیح می دهند. اگر جز این دسته از افراد نیستید و به دنبال تجربه های جدید می گردید، با ما در این مقاله همراه باشید.

کشورهای برتر برای سفر

اردون کشوری تفریحی

۱) اردن

اگر به مکان های دست نخورده و غیر توریستی علاقمندید، اردن گزینه ی مناسبی است. شهر گمشده و زیبای پترا در این منطقه ی امن خاورمیانه واقع گردیده است. سواحل خیره کننده ی دریای سیاه، چتربازی بر فراز دره های عمیق و باریک و اقامت در چادر های بومی از جذابیت های سفر به اردن است.

۲) فیلیپین

مجمع الجزایرهفت هزار عددی فیلیپین از مقاصد تفریحی پرطرفدار دنیاست. سواحل، چشم اندازهای بی پایان و میهمان نوازی بومی های منطقه به جذابیت های این جزایر می افزاید. از فعالیت های گردشگری این منطقه می توان به غواصی درعمق کم (snorkeling)، مشاهده ی مرجان های رنگارنگ، و سایر ورزش های آبی هیجان انگیز یاد کرد. غروب را در تراس خانه های باناوی استراحت کنید و از منظره عرفانی و آرامش بخش آن لذت ببرید.

فیلیپین کشوری که باید به آن سفر کنیدفیلیپین کشوری که باید به آن سفر کنید
ویتنام کشوری جذاب برای سفر

۳) ویتنام

اگر قصد سفر به آسیای شرقی را دارید، بد نیست به ویتنام نیز فکر کنید. کوه های مرمری و آب های لاجوردی، هیاهوی شهری و شب های زنده ی این کشور هر گردشگری را به خود جذب می کند. بازدید از شهر هو چی مین (Ho Chi Minh) با معماری قدیمی و غذاهای سنتی آن را از دست ندهید.

۴) اندونزی

جزایر بیشمار اندونزی دیگر مقصد گردشگری این لیست است. اگر فقط برای بازدید از یک جزیره فرصت دارید، بالی را انتخاب کنید. گشت و گذار در منطقه زیبای اوباد (Ubud) و پیاده روی های صبحگاهی در کوه آگنگ را در برنامه ریزی سفر خود جای دهید. تماشای دلفین ها در ساحل لاوینیا و بازدید از آتشفشان فعال کوه باتور نیز خالی از لطف نیست.

اندونزی بهترین کشور برای سفر
ترکیه یکی از مقاصد پر سفر

۵) ترکیه

کشور ترکیه، که مرز میان اروپا و آسیا است، سالیان است که رتبه ی خود را در لیست ده کشورمحبوب گردشگران حفظ کرده است. شهر استانبول به خودی خود جاذبه های گردشگری بیشماری دارد. مسجد احمد سلطان، ایاصوفیه، بازار بزرگ و قایق سواری در تنگه بسفر از جاذبه های این کلان شهر است.

۶)اتریش

با اینکه معماری قرون وسطا، خیابان های سنگ فرش شده و کافه های قدیمی اتریش زیبایی آن را چندین برابر کرده است، تعداد گردشگران این کشور نسبت به کشور توریستی همسایه اش –سوئیس- بسیار ناچیز است. در سفر به اتریش، تور دوچرخه سواری در زادگاه موزارت، سالزبرگ، شهری که فیلم کلاسیک (Sound) فیلمبرداری شده است را از دست ندهید. کریمل (Krimmel) بلندترین آبشار اروپا و هال استات (Hallstatt) – قدیمی ترین روستایی که در حال حاضر نیز مردم در آن سکنی دارند، از جاذبه های دیگر این منطقه است.

اتریش کشوری پر توریست
آفریقای جنوبی

۷)آفریقای جنوبی

از مقاصد دیگری که می بایست در لیست سفرهای خود قرار دهید، آفریقای جنوبی است. شهر زیبای (Cape Town) سالیان است که در رده های اول بهترین شهرهای توریستی قرار دارد. صحرای کالاهاری، پارک ملی کروگر و حیات وحش ماسای مارا در کنیا از جاذبه های بی نظیر آفریقای جنوبی است.

۹) اسپانیا

آفتاب سواحل اسپانیا هر ساله گردشگران زیادی را به آن منطقه راهی می کند. شهر های بارسلنا و مادرید و قلعه ی الهمبرا گراندا را حتما در لیست بازدید های خود از اسپانیا قرار دهید. فستیوال گوجه، که در اوایل ماه شهریور برگزار می گردد، نیز از مراسم سرگرم کننده ی این کشور است.

اسپانیا
استرالیا کشوری زیبا برای سفر

۱۰) استرالیا

گوناگونی فعالیت های موجود در این قاره از قبیل شهربازی های وسیع ، پیست های اسکی، کوه ها و سواحل خیره کننده پاسخگوی سلیقه ی همه ی گردشگران آن است. خانه ی اپرا، جزیره ی کانگورو و منظره ی باورنکردنی منطقهGreat Barrier Reef از جاذبه های معروف و نمادین استرالیاست.
جهت سفر به تمامی مناطق جهان می توانید از خدمات این سایت بهره ببرید.

بهترین زمان سفر

سفر به گرجستان

سفر به تایلند

نکاتی که باید قبل از سفر بدانید!

 با اینکه هزینه ی بلیط هواپیما، محل اقامت و اجاره ی خودرو سه ضلع اقدامات ضروری قبل سفر است، فرآیند برنامه ریزی سفری بی دردسر و با آرامش خاطر ملزم به رعایت برخی نکات دیگر نیز می باشد که خلاصه ی آن به شرح ذیل است؛

۱- با پزشک و شرکت بیمه خود مشورت کنید. داروهای مصرفی خود را با پزشک چک کنید و در صورت نیاز به یادآوری دارو یا واکسن، سریعا برای آن اقدام نمایید. همچنین از شرکت بیمه در مورد پوشش طرح بیمه ی خود در سفر سئوال کنید. در صورتی که آن طرح سفر شما را پوشش نمی دهد، طرحی جایگزین برای سفر خود در نظر بگیرید.

۲- از خالی بودن ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و سینک آشپزخانه مطمئن گردید تا هنگامی که از سفر بازمی گردید با کپک غذا روی ظرف ها یا لباس های نم گرفته مواجه نگردید.

۳- وسایل برقی مانند تستر، ماشین لباسشویی، تلویزیون و تلفن بی سیم را حتما از برق بکشید. برای یخچال و فریزر نیز از پریزهای دارای محافظ برق استفاده کنید.

۴- صورت حساب های تلفن، گاز، برق و غیره را قبل از سفر پرداخت کنید.

۵- فلکه ی آب و شیر گاز منزل را ببندید.

۶- از داروهای خود عکس بگیرید تا در صورت گم کردن آن‌ها، نامشان را بدانید.

۷- کپی و اسکن پاسپورت خود را همراه خود داشته باشید. در صورت مفقودی یا سرقت پاسپورت، با استفاده از کپی یا اسکن آن میتوانید ملیت خود را ثابت کرده و به کشور خود بازگردید.

نکاتی که باید قبل از سفر بدانید!

۸- اگر با ماشین شخصی خود به فرودگاه می روید، محل پارک خود را در گوشی خود ثبت کنید تا هنگام بازگشت و بعد از خوش گذرانی های سفر آن را فراموش نکنید. کلید منزل و سوییچ ماشین خود را نیز در قسمت جداگانه ای از ساک قرار دهید.

۹- هندزفری و پاوربانک (شارژر همراه) خود را در داخل کیف دستی خود قرار دهید.

۱۰- آب و هوای مقصد را قبل از سفر و در سایت های پیش بینی آب و هوا چک کرده و با توجه به آن، لباس ها و وسیله های مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

۱۱- برای تجربه ی حس و حال شهر یا کشوری که به آن سفر می کنید، خوراکی ها، سوغاتی های معروف آن را در اینترنت جست و جو کنید.

۱۲-  قبل از سفر مقداری از ارز خود را به پول آن کشور تبدیل کنید. با این کار با خیال راحت می توانید از سوپرمارکت خرید کنید، از وسایل نقلیه استفاده کنید و سر فرصت به صرافی مراجعه کنید.

۱۳- راهنمای سفر به مقصد را مطالعه و جاذبه های دیدنی آن را در اینترنت جست و جو کنید. لیست مکان ها و فعالیت های مورد علاقه ی خود را تهیه کنید و برنامه ریزی روزانه ی سفر خود را انجام دهید.

۱۴- شاید پیدا کردن یک رستوران خوب یا سوپرمارکت به محض رسیدن به مقصد کار آسانی نباشد. برای رفع گرسنگی موقتی و کلافگی ناشی از آن مقداری خوراکی در ساک دستی یا کیف خود قرار دهید.

سفری خوب و خوش را برایتان آرزومندیم.

هتل فرودگاهی

هتل فرودگاهی چیست ؟

 در اطراف فرودگاه‌های بین المللی در سراسر دنیا، هتل‌هایی جهت پاسخ به نیاز مسافران ساخته می‌شوند، شمار بسیاری از این هتل‌ها در نزدیکی فرودگاه‌های بین المللی قرار دارند اما مواردی نیز وجود دارد که در فاصله ی دورتری از فرودگاه قرار گرفته‌اند.

به طور کلی تقریبا در تمام فرودگاه‌های بین المللی مانند فرانکفورت، وین، آمستردام و …. هتل‌ های فرودگاهی وجود دارند.

این هتل‌ها با موقعیت نزدیک به فرودگاه های بین المللی، مناسب مسافران و یا خدمه‌ی پروازی که شرایط آن ها در ادامه ی متن ذکر شده است.

• پروازشان دارای توقف طولانی است
• پروازشان کاملا کنسل شده است
• پروازشان چند ساعتی به تعویق افتاده است
• فرار از ترافیک شهری جهت جا نماندن از پرواز
• اقامت کاری در هتل جهت صرفه جویی در وقت و هزینه
• یا به هر دلیل دیگری که ممکن است نیاز به اقامت در هتل داشته باشید

برای جذب مشتری برخی از هتل‌های فرودگاهی، ترانسفر رایگان از فرودگاه تا هتل را ارائه می‌دهند. با توجه به نوع اقامت کوتاه مدتی که این هتل‌ها ارائه می‌دهند، هزینه ی اقامت به صورت ساعتی محاسبه می‌‌شود. اما ناگفته نماند اقامت روزانه هم انجام می شود.

امکانات هتل‌های فرودگاهی

در هتل‌های فرودگاهی جهان امکاناتی از قبیل صبحانه، ناهار، شام، استخر، ماساژ، استخر، اسپا، ترانسفر فرودگاهی و غیره وجود دارد.

هتل فرودگاهی

هتل‌های فرودگاهی در تهران

در فرودگاه امام خمینی تهران، دو هتل با نام ‌های هتل ایبیس تهران و هتل نووتل تهران وجود دارد. هتل ایبیس هتلی ۴ ستاره و هتل نووتل هتلی ۵ ستاره است که هر دوی آن‌ها رو به روی فرودگاه امام خمینی (ره) قرار گرفته اند. این هتل ها بین المللی هستند و جزء گروه اکور می باشد.

هر دو هتل اقامت ساعتی و اقامت روزانه و تمامی سرویس های رفاهی را ارائه می دهند همچنین برای افرادی که جهت اقامت های کاری مراجعه می کنند، سالن همایشات و اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است و نگرانی از این بابت نخواهند داشت.

ترانسفر فرودگاهی رایگان هر بیست دقیقه یک بار نیز در دسترس است و مسافران را از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه منتقل می کند. این هتل ها، کافی شاپ و رستوران هایی با طراحی زیبا و غذاهای متنوع برای افراد با رژیم های مختلف دارد.

هیچ چیز بدتر از این نیست پس از یک پرواز طولانی از هواپیما پیاده شوید و با تاکسی، اتوبوس یا مترو خود را به هتلی برسانید و در آن اقامت کنید، به جای آن شما می توانید در هتل های فرودگاهی اقامت داشته باشید که اکثرا در نزدیکی فرودگاه قرار گفته اند و تمامی امکانات رفاهی و هر آنچه که شما نیاز دارید را دارند.

۱۲ هتل برتر تهران

 در این مقاله با بهترین هتل های تهران آشنا خواهید شد که برای آشنایی با هر کدام توضیحاتی داده خواهد شد.

هتل ایبیس تهران

هتل ایبیس تهران یکی از بهترین هتل های تهران است که در ۳۰ کیلومتری تهران رو به روی فرودگاه امام خمینی (ره) واقع گردیده است. هتل ایبیس یک هتل ۴ ستاره است اما در حقیقت تمامی مزایای هتل ۵ ستاره را داراست. این هتل، هتلی بین المللی است نقش و نگار، رنگ و زیبایی خیره کننده ای دارد. یکی از مزایای این هتل امکان رزرو به صورت ساعتی است و شما مجبور به پرداخت هزینه ی یک روز، برای چند ساعت نیستید. مزیت دیگری که بسیاری از مسافران کاری را به خود جذب می کند، وجود سالن همایشات و اتاق جلسات است که البته در هتل نووتل که دقیقا کنار این هتل قرار گرفته است برگزار می شود.

هتل نووتل تهران

اقامت در هتل نووتل ۵ ستاره خاطره ای دل انگیز را برای شما رقم خواهد زد. این هتل نیز در ۳۰ کیلومتری تهران واقع شده و همانند هتل ایبیس امکان رزرو ساعتی و رزرو سالن همایشات وجود دارد. این هتل متعلق به گروه اکور بوده و جزء هتل های بین المللی است. خدماتی همچون صبحانه، ناهار، شام، اسپا، استخر، اینترنت و … را داراست. هتل نووتل بیشتر مناسب سفر های کاری و تجاری است. کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی و غیره جزء امکانات آن هستند.

هتل اسپیناس

هتل پنج ستاره ی اسپیناس با لابی زیبا و متاثر از فرهنگ و معماری قدیمی ایران، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. هتل اسپیناس با پیشرفته ترین امکانات اقامتی و پذیرایی، جوایز بسیاری را در زمینه ی هتلداری کسب کرده است.

هتل پارسیان آزادی تهران

هزینه ی اقامت در این هتل پنج ستاره واقع در شمال شهر تهران کمی پایین تر از هزینه های هتل اسپیناس می باشد. هتل بلند قامت پارسیان آزادی تهران در سال ۱۳۴۸ ساخته شد و بعد از انقلاب اسلامی تعمیر و مرمت گردید. پارسیان آزادی تهران با زیبایی فریبنده ای که پس از بازسازی بدست آورده است، اقامتگاه مناسبی برای سفر های کاری و گروهی است.

هتل نیلو

دکوراسیون منحصر به فرد اتاق های هتل نیلو به همراه مدیریت حرفه ای آن طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. طراحی داخلی این هتل شاید باب میل همه ی گردشگران نباشد، اما اتاق های دلباز و تمیز آن، بوفه ی صبحانه ی عالی، و قهوه های معروف هتل نیلو به کیفیت بالای آن می افزاید.

هتل رامتین

اتاق های دلباز، آرام و تمیز هتل رامتین هرگز میهمانان آن را ناامید نمی کند. دسترسی به بلندترین خیابان خاورمیانه؛ خیابان ولیعصر و سیستم بی آر تی آن از مزیت های اقامت در هتل رامتین می باشد. این هتل با معماری کلاسیک و خاص خود برای اقامت های خانوادگی و همچنین سفر های کاری مناسب است.

هتل آپارتمان های ملل

دلیل محبو بیت هتل آپارتمان های ملل نیروی انسانی بسیار دلسوز و حامی آن است. مدیران آن بر صدد شدند تا تجارت خود را گسترش داده و هتل آپارتمان های بیشتری را برای خدمت به گردشگران بنا کنند. تجربه ی آرامش و استراحت در منزل، آن هم در شلوغی تهران بزرگ، از مزیت های اقامت در هتل آپارتمان های ملل است.

هتل پارسیان استقلال

هتل پنج ستاره ی استقلال شاید به اندازه ی هتل پارسیان اوین، که در نزدیکی آن است، مدرن نباشد اما با پانصد و پنجاه اتاق موجود در دو برج، یکی از بزرگترین هتل های پایتخت است. از دلایل محبوبیت این هتل که در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی واقع گردیده است، می توان سالن های اجتماعات وسیع و شرایط مکانی خوب آن برای سفر های کاری نام برد.

هتل آپارتمان های آبتین

هتل آپارتمان های آبتین، که زیرمجموعه ی گروه هتل آپارتمان های ملل می باشد، به سبب امکانات بالای اتاق ها و فضاهای دلباز آن مورد توجه مسافران بسیاری است. بر خلاف بیشتر هتل ها که با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله ی زیادی دارند، هتل آبتین با هدف تسهیل تجربه ی خرید و گردشگری، در قلب تهران و در محدوده ی ونک واقع گردیده است.

هتل پارسیان اوین

اتاق های کنفرانس این هتل نسبتا جدید ، که کمی آن طرف تر از هتل پارسیان آزادی است، بیش از همه مورد توجه دیپلمات ها و تجار قرار گرفته است. در حالیکه رزرو اتاق در تهران کاری دشوار است، این هتل که در نزدیکی مرکز نمایشگاه های بین المللی است، با صد و سی و پنج اتاق آن و در زمانی که ظرفیت سایر هتل ها تکمیل است، پذیرای مسافران است.

هتل آپارتمان سپهر

از دیگر زیر مجموعه های هتل آپارتمان ملل، هتل عظیم و تجملاتی سپهر است. علی رغم این که هتل سپهر در منطقه ی دربند و به دور از هیاهوی تهران بزرگ واقع شده است، تا متروی تجریش تنها چند قدم فاصله دارد. هتل سپهر با سبک نوینی از اقامت در محیطی شیک و آرام، میزبان مسافران سخت پسند می باشد.

هتل آپارتمان طوبی

اگر به دنبال سبک جدیدی از اقامت هستید، صبحانه های مفصل و غذاخوری روی بام هتل طوبی بدون تردید باب میل شما خواهد بود. هتل طوبی که به تجهیزات و امکانات بالای خود می بالد، از زیباترین و لوکس ترین هتل آپارتمان های تهران می باشد.

خدمات و امکانات فرودگاه امام خمینی

 از جمله امکانات و خدمات رفاهی فرودگاه امام خمینی (ره) می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که در مورد هر کدام به اختصار توضیحاتی داده خواهد شد.

۱-وجود هتل های فرودگاه امام خمینی

این هتل ها با نام های هتل نووتل و هتل ایبیس رو به رو فرودگاه امام خمینی(ره) قرار گرفته اند و به ترتیب ۵ و ۴ ستاره هستند. شما می توانید این هتل ها را به صورت ساعتی ( ۳ و ۶ ساعت) و یا روزانه رزرو نمائید. این مجموعه در نظر دارد بهترین خدمات با شگفت انگیز ترین قیمت را به مسافران محترم ارائه دهد.

شما به راحتی می توانید از طریق همین سایت اقدام به رزرو ساعتی و رزرو روزانه نمائید همچنین امکانات موجود در این هتل ها که شامل صبحانه، ناهار، شام، استخر، سونا، اسپا و … است را می توانید به صورت جداگانه در هر ساعتی رزرو نمائید.

رزرو هتل های فرودگاه امام خمینی

خدمات فرودگاه امام خمینی

۲- خدمات CIP فرودگاه

خدمات cip فرودگاه امام (سالن تشریفات فرودگاه) کوتاه شده ی عبارت commercial important person است که شامل ۳ طبقه با مساحت ۸۰۰۰ متر است و در واقع این سالن ترمینال اختصاصی برای مسافران به شمار می آید.

خدمات cip شامل :

ترانسفر رفت و برگشت، انتقال مسافر تا هواپیما به صورت اختصاصی، اخذ کارت پرواز و هدایت مسافر از ترمینال اختصاصی، پذیرایی با انواع نوشیدنی و غذا، اینترنت پر سرعت و بسیار ی امکانات دیگر که در مقاله ی اختصاصی cip شرح خواهیم داد.

۳- رستوران و کافی شاپ فرودگاه امام

  • سالن ورودی شامل موارد زیر است :

    • فوریت های پزشکی
    • غرفه کافی شاپ توت طلایی (بستنی و نوشیدنی سرد و گرم)
    • غرفه امیر شکلات (نوشیدنی سرد و گرم)
    • رستوران قشم ایر (فست فود، غذاهای ایرانی، صبحانه)

 

  • سالن checkin (غرفه تماشا)

    • غرفه خشکبار و سوپر مارکت
    • بستنی اسکوپی
    • آبمیوه طبیعی (سیب و پرتقال)
    • کیک
    • انواع نوشیدنی سرد و گرم

 

  • سالن بردینگ شرقی

    • اتاق سیگار (صندلی، سطل زباله، جاسیگاری)
    • کافی شاپ توت طلایی

 

  • ترانزیت

    • کافه لند (انواع نوشیدنی سرد و گرم، آبمیوه طبیعی، کیک)
    • برگر لند(برگر، مافین)
    • کافه طهرون (صبحانه، ساندویچ، نوشیدنی سرد و گرم، آبمیوه)

 

۴- کافی نت فرودگاه امام

در سالن ورودی ترمینال مسافری، کافی نتی جهت نیاز برخی از مسافران راه اندازی شده است. مسافرانی که نیاز به کپی، اسکن، پرینت، و فعالسازی تلفن همراه و یا استفاده از رایانه و اینترنت را دارند می توانند از طریق کافی نت فرودگاه، نیازهای خود را رفع نمایند.

سالن فرودگاه امام خمینی

۵- فست ترک فرودگاه امام

فست ترک نیز یکی دیگر از خدمات فرودگاه امام خمینی می باشد که انواع مختلفی دارد فست ترک به معنای عبور مسافران از گیت اختصاصی پلیس فرودگاه، همراهی کارکنان و تشریفات فرودگاهی جهت حمل و تحویل بار، انجام امور مربوط به دریافت کارت پرواز و تحویل بار و … می باشد که مسافران محترم می توانند از طریق همین سایت و لینک زیر اقدام به رزرو نمایند.

رزرو فست ترک فرودگاه امام خمینی

 

۶- تاکسی فرودگاه امام خمینی (ترانسفر فرودگاهی)

جهت سهولت رفت و آمد مسافران، فرودگاه امام خمینی با ارائه ی تاکسی فرودگاهی در هر لحظه از شبانه روز به تمامی مناطق تهران و اطراف تهران خدمات خود را ارائه می دهد. اگر قصد مسافرت به خارج از کشور و یا بازگشت از سفر را دارید می توانید با استفاده از موبایل خود یا کامپیوتر خود از طریق همین سایت ساعت و تاریخ درخواست تاکسی را مشخص و به صورت آنلاین رزرو نمائید.

رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی

۷- مترو فرودگاه امام خمینی

یکی از دسترسی های راحت و آسان به فرودگاه امام خمینی مترو فرودگاه می باشد که بیش از یک سال است راه اندازی گردیده است. جهت مشاهده ی ساعت کار ایستگاه و نقشه مترو و اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر در مقاله ی اختصاصی فرودگاه امام خمینی مراجعه نمائید.

مترو فرودگاه امام خمینی

۸- فریت بار فرودگاه امام

به دلیل محدودیت حمل بار در خطوط هواپیمایی فرودگاه امام محلی برای بسته بندی و ارسال بارهای اضافی با هزینه ی کمتر در نظر گرفته شده است که به فریت بار فرودگاه امام معروف است چرا که هزینه بار اضافی خطوط هواپیمایی هزینه بسیار بالایی دارد فریت بار مراحلی دارد که با مراجعه به لینک زیر می توانید مشاهده کنید.

فریت بار فرودگاه امام

۹- پارکینگ فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی شامل ۲ پارکینگ مسقف و روباز است که هر کدام ظرفیت و هزینه ی متفاوتی دارند بر طبق آخرین بررسی هزینه های پارکینگ از ساعتی تا شبانه ی بیش از ۴ روز محاسبه شده و شما می توانید با مراجعه به لینک زیر به طور کامل بررسی کنید.

پارکینگ فرودگاه امام خمینی

۱۰- صرافی فرودگاه امام

جهت خدمت رسانی به مسافران عزیز دو بانک سامان و ملی در فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار گرفته اند. بانک ملی در سالن عمومی ورودی ۱ مسافران در قسمت گمرک قرار گرفته است. بانک سامان نیز در سالن خروجی فرودگاه امام قرار گرفته است.

در فرودگاه امام خمینی می توانید برای تمامی خدمات مالی از قبیل خرید ارز – پرداخت عوارض خروج از کشور، مبادلات مالی از طریق بانک های نامبرده شده مستقر در فرودگاه استفاده نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید.

صرافی فرودگاه امام خمینی

بهترین زمان سفر، چه فصلی از سال است؟

 سفر کردن در فصل های خلوت سال همیشه به معنی مسافرت در شرایط جوی نامساعد و کمبود امکانات نیست. چه بسا که در این زمان از سال، قیمت هتل ها و مراکز تفریحی بسیار پایین است و حراج های فوق العاده ی فروشگاه ها در هر گوشه از شهر دیده می شود.

بهترین زمان سفر چه فصلی از سال است

۵ راه کار برای سفری ارزان

۱- رمز و راز فصل حراجی ها؛

این زمان از سال فصل حراجی نامیده می شود که انبوه گردشگران به خانه ی خود بازگشته اند و هوای سرد زمستان هنوز از راه نرسیده است. هوای خنک و دلچسب پاییز، کاهش قیمت بلیط هواپیما، هزینه های پایین هتل ها نسبت به تابستان و خلوتی جاذبه های گردشگری از قبیل پارک های ملی، تفریحگاه های ساحلی و شهربازی ها، همه و همه به هیجان سفر در این فصل اضافه می کند.

۲- چگونه بهترین هتل را در پاییز رزرو کنیم؛

برای استفاده از این فرصت باید کمی زودتر دست به کار شوید! سایت های رزرو هتل و آژانس های مسافرتی را در فصل تابستان، که اذحام مسافر زیاد است، و در پاییز با هم مقایسه کنید. خواهید دید که قیمت هتل های پر طرفدار و بلیط هواپیما در این دو بازه زمانی بسیار متفاوت است. به خاطر داشته باشید که هر چه زودتر رزرو خود را انجام دهید، قیمت ها و بسته های پیشنهادی بهتری نصیبتان می گردد.

۳- اجاره ی ویلا یا خانه برای کاهش هزینه ها در سفرهای دسته جمعی؛

اگر با گروهی بیش از چهار نفر همسفرید، اجاره ی ویلا یا خانه در مجموعه های اقامتی به نفع شماست. اما با دیدن قیمت های به ظاهر بالای آنها دلسرد نشوید. اجاره ی یک خانه، در مقایسه با مجموع هزینه ی اتاق های هتل برای تعداد بیش از چهار نفر، بسیار مقرون به صرفه است.

۴-بهترین زمان خرید بلیط هواپیما؛

این موضوع دغدغه ی بسیاری از مسافرین است. خوب است بدانید که بهترین زمان برای خرید بلیط تقریبا دو ماه قبل از سفر شماست. پس برای سفرهای پاییزی بهتر است از اواخر تابستان به فکر تهیه بلیط خود باشید.

۵- هتل ها و خطوط هواپیمایی محبوب خود را در فضای مجازی دنبال کنید.

یکی از موضوعات مهمی که باید به خاطر داشته باشید ثبت نام در شبکه های مجازی هتل ها و خطوط هواپیمایی و دنبال کردن اخبار آنهاست. با این کار، سریعا از بسته های پیشنهادی و تخفیف های آن مطلع می گردید. دست به کار شوید.. هنوز هم برای لذت از فصل حراجی ها دیر نیست!

رزرو هتل نووتل

هفت نکته برای سفر به گرجستان

 سفر به گرجستان یکی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین سفرهاست. گرجستان، که دقیقا در میانه‌ی اروپا و آسیا قرار دارد کشوری است که معماری، حال و هوا و فرهنگ هر دو قاره را کنار هم قرار می دهد. طبیعت بی پایان، معماری قرون وسطا، برج‌های مراقبتی باستانی و عمیق ترین قارهای دنیا تنها گوشه ای از جذابیت های گرجستان است. اما قبل از سفر به گرجستان بهتر است از چند نکته آگاه باشید.

سفر به گرجستان

زمان سفر به گرجستان

گرجستان مقصدی برای کل سال است. تنوع آب و هوایی این کشور، برخلاف وسعت کوچک آن، بسیار بالا است و هر فصل زیبایی های بی‌همتای خودش را دارد. زمستان های سراسر گرجستان ،به غیر از تفلیس، برفی است. حتما جهت سفر به گرجستان بیمه مسافرتی داشته باشید.

هوای فصل بهار معمولا آفتابی و معتدل است. تابستان‌های به نسبت گرم و پاییزی مشابه فصل بهار اما کمی خنک تر، از ویژگی های گرجستان است.

شرایط اخذ ویزای گرجستان

گرجستان کشوری بسیار میهمان‌نواز است. این موضوع حتی در آیین نامه های مربوط به ویزای این کشور نیز دیده می‌شود: گردشگران بیش از نود کشور نیازی به ویزا ندارند و برخی از آنها می توانند تا یک سال در گرجستان بمانند.

گرجستان زبان بومی خود را دارد. نکته ‌ی جالبی که زبان این کشور را از کشورهای دیگر مبرا میسازد این است که تنها چهار میلیون نفر در دنیا از این زبان و حروف الفبای آن استفاده میکنند.

ارز گرجستان

در سفر به گرجستان با واحد ارزی به نام  لاری رو به رو می شوید که برگرفته از یک کلمه ی قدیمی به معنای گنجینه است. فرآیند تبدیل هر گونه ارز در گرجستان بسیار ساده است. تمام بانک ها و صرافی ها به راحتی پول شما را به لاری تبدیل می کنند.

امکان پرداخت پول بوسیله ی کارت های اعتباری و بانکی در بیشتر شهرهای گرجستان از جمله تفلیس وجود دارد. اما بهتر است برای احتیاط مقداری پول نقد همراه داشته باشید.

بهترین زمان سفر به گرجستان

رفت و آمد در تفلیس

بیشتر رفت و آمد در شهرهای بزرگ گرجستان مانند تفلیس با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی که شامل مترو، اتوبوس و مینی بوس می باشد، صورت میگیرد. کارت مترو و اتوبوس خود را می توانید از نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس یا مترو تهیه کنید.

جالب است بدانید که نود دقیقه ی اول استفاده از مترو یا اتوبوس با این کارت رایگان است. کرایه‌ی تاکسی ها نیز به نسبت پایین است و ایستگاه آن در هرگوشه از خیابان‌های شهر دیده می‌ شود. اما به یاد داشته باشید که قبل از سوار شدن حتما در مورد کرایه به توافق برسید. سفر به گرجستان علی الخصوص تفلیس زیبایی ها ی خاص خود را دارد.

گردش در گرجستان

برای سفر از پایتخت به نواحی مختلف گرجستان مسیرهای مناسبی وجود دارد. با استفاده از قطاری که از تفلیس به باتومی میرود، به راحتی میتوانید از جاذبه های توریستی از قبیل زوگدیدی و بورجومی دیدن کنید. علاوه بر این، مینی بوس ها هر روزه گردشگران را به سمت روستاهای گرجستان می‌برند. پیشنهاد در طی سفر به گرجستان حتما به روستاهای گرجستان نیز سفر کنید و از آن ها لذت ببرید.

تماس های تلفنی

اپراتورهای تلفن همراه گرجستان شامل جئو سل، ماگتی و بی لاین می باشد. اینترنت پرسرعت چهار گیگ ، بسته های اینترنتی نسبتا ارزان و پوشش آنتن دهی خوب از مزایای این اپراتورهاست. اما اگر نمیخواهید برای اینترنت تلفن همراه هزینه ای کنید، اکثر کافه ها، رستوران ها و مکان های عمومی دارای اینترنت وای فای هستند.

رزرو هتل نووتل تهران

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد