تجربه‌ي اقامت در يك هتل فرودگاهي موضوع هيجان انگيزي است. در بيشتر مواقع، حضور در محيط يك شهر شلوغ براي استراحت واقعا مناسب نيست. اغلب اوقات افراد به دنبال مكاني هستند كه با خيال آسوده و به دور از هر گونه تنشي بتوانند استراحت كنند و كمي موجبات آرامش خود را فراهم آورند.
شايد قدم زدن بعد از شام و يا بازديد از مكان هاي پر از مغازه جالب به نظر بيايد ولي تجمع افراد در خيابان، صداي بوق ماشين و … از لذت اين امر كم مي كند. از مهمترين خصوصيت هاي هتل‌هاي فرودگاهي، آرامش محيط، نبود سر و صدا، رستوران هاي لوكس، مغازه‌هاي متنوع و مهمتر از همه تمامي امكانات رفاهي ورزشي مي باشد.

با توجه به بررسي‌هاي صورت گرفته و با در نظر گرفتن نظرات مسافران در خصوص اقامت خود در هتل‌هاي فرودگاهي، اسامي تعدادي از اين هتل ها به همراه توضيحات را جهت آگاهي وشناخت هرچه بيشتر ارائه مي دهيم:

فرودگاه بين المللي وين NH Vienna Airport

۱- فرودگاه بين المللي وين NH Vienna Airport :

داراي يكي از زيباترين سالن هاي ورودي با مناظر زيباست. اين فرودگاه با وجود يكي از دلبازترين و زيباترين هتل‌ها توجه بسياري از عموم را به خود جلب كرده است.
۱۴۳ اتاق مهمان مدرن و راحت، متريال درجه كيفي بالا، ۲۰ دقيقه فاصله از مركز شهر تاريخي وين، بوفه صبحانه قاره اي، كيك و شيريني تازه، لبنيات تازه براي صرف صبحانه و ميز شام بر اساس ذائقه و همچنين سرو غذاي اصلي شهر وين Wiener Schnitzel از جمله امكانات اين هتل مي‌باشد.
اگر به دنبال مكاني براي برگزاري نشست‌هاي سالانه مهم هستيد، اين هتل يكي از بهترين گزينه هاست. ۲۱ اتاق كنفرانس به همراه ۵۵۰ نفر ظرفيت اشغال اتاق ها امكان فراهم سازي اتاق را براي تمامي مسافران بدون كوچكترين معطلي فراهم مي‌سازد.

 

۲-فرودگاه هيلتون فرانكفور Hilton Frankfurt Airport:

در ساختمان معروف SQUAIRE قرار گرفته ( بلندي اين ساختمان چيزي تقريبا دو برابر برج ايفل مي‌باشد) كه روياي تماشاي يك معماري بي نظير و سفري به ياد ماندني را در ذهن مسافر ايجاد مي‌كند. دسترسي آسان به جاده سلامت براي پياده روي مسافران و جاده مخصوص موتور سواري براي رسيدن به فرودگاه از ديگر امكانات و چشم اندازهاي اين هتل محسوب مي‌گردد.

به هنگام انتظار براي پرواز خود، مي‌توانيد از رستوران هاي واقع در هتل استفاده كنيد. رستورانهايي كه اغلب غذاهاي كشور آلمان و مورد پسند فرهنگ هر مليتي را در اختيار مسافرين قرار ميدهد.

 
فرودگاه هيلتون فرانكفور Hilton Frankfurt Airport
 
فرودگاه بحرين Mövenpick Hotel Bahrain

۳- فرودگاه بحرين Mövenpick Hotel Bahrain :

چه اتفاقات جالبيست هنگامي كه سبك مهمان نوازي سوئيس با مهمان نوازي در خاورميانه تلفيق مي‌شود. يك شب اقامت درهتل فرودگاهي موفمبيك بحرين Mövenpick Hotel Bahrain كه در عرض جاده فرودگاه بين المللي بحرين واقع شده است، تمامي اتفاقات ناممكن را ممكن ميسازد و با تلفيقي آميخته از دو فرهنگ متفاوت، خاطره اي عجيب و به ياد ماندني را در ذهن مسافر ثبت خواهد كرد.

دقيقا چيزي شبيه آبادي ميان كويري خشك كه با تالابي بزرگ احاطه شده است البته با امكاناتي بيشتر. استخري با عمق زياد، حمام مراكشي و ۹۰ دقيقه تشريفات حمام تركي با استفاده از كيسه سنتي، صابون زيتون سياه و ماساژ كف از ديگر امكانات اين هتل محسوب مي‌گردد.

شايد به ظاهر معمولي به چشم بيايد اما نظر بسياري از مسافران را به خود جلب كرده است به طوري كه قبل و يا بعد از پرواز خود، خستگي سفري طولاني را از تن خود بيرون مي‌كنند.

 

۴- هتل فرودگاه Fairmont Vancouver :

با دسترسي مستقيم از ترمينال فرودگاه، اتاق هاي فول امكانات و به لطف شيشه هاي دو جداره، ديوارهاي عايق بندي شده اين امكان فراهم شده تا بدون كوچكترين صدايي از فرود و پرواز هواپيما، ديد به باند فرودگاه براي مسافران ميسر گردد و چشم انداز زيبايي را به وجود آورد.

 
هتل فرودگاهي فروگاه Fairmont Vancouver
هتل فرودگاهي Courtesy Langham Hotels

۵- فرودگاه چين Courtesy Langham Hotels :

در مجاورت ترمينال فرودگاه و تقريبا يك ساعت از ديوار چين و كاخ تابستان و همچنين با فاصله اي پانزده دقيقه اي از مركز شهر بيجينگ واقع شده است.
قبل از اينكه به سمت يكي از ۳۷۰ اتاق و سوييت برويد بهتر است با بازديد از فضاي داخل هتل، فضاي رستوران با غذاهاي متنوع مانند سيب زميني سرخ شده، مرغ، قارچ شيتاكي، قارچ بامبو، قارچ سياه درخت، پوست نارنگي خشك و زنجبيل و خوك كبابي شيرين تجربه ي جديد از حضور در يك محيط آميخته با تمامي سلايق رادر زندگي خود به وجود آورديد.

بهترين هتل هاي فرودگاهي جهان (بخش دوم)

 

هتل هاي فرودگاه امام خميني