در این مقاله با بهترین هتل های تهران آشنا خواهید شد که برای آشنایی با هر کدام توضیحاتی داده خواهد شد.

هتل ایبیس تهران

هتل ایبیس تهران یکی از بهترین هتل های تهران است که در ۳۰ کیلومتری تهران رو به روی فرودگاه امام خمینی (ره) واقع گردیده است. هتل ایبیس یک هتل ۴ ستاره است اما در حقیقت تمامی مزایای هتل ۵ ستاره را داراست. این هتل، هتلی بین المللی است نقش و نگار، رنگ و زیبایی خیره کننده ای دارد. یکی از مزایای این هتل امکان رزرو به صورت ساعتی است و شما مجبور به پرداخت هزینه ی یک روز، برای چند ساعت نیستید. مزیت دیگری که بسیاری از مسافران کاری را به خود جذب می کند، وجود سالن همایشات و اتاق جلسات است که البته در هتل نووتل که دقیقا کنار این هتل قرار گرفته است برگزار می شود.

هتل نووتل تهران

اقامت در هتل نووتل ۵ ستاره خاطره ای دل انگیز را برای شما رقم خواهد زد. این هتل نیز در ۳۰ کیلومتری تهران واقع شده و همانند هتل ایبیس امکان رزرو ساعتی و رزرو سالن همایشات وجود دارد. این هتل متعلق به گروه اکور بوده و جزء هتل های بین المللی است. خدماتی همچون صبحانه، ناهار، شام، اسپا، استخر، اینترنت و … را داراست. هتل نووتل بیشتر مناسب سفر های کاری و تجاری است. کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی و غیره جزء امکانات آن هستند.

هتل اسپیناس

هتل پنج ستاره ی اسپیناس با لابی زیبا و متاثر از فرهنگ و معماری قدیمی ایران، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. هتل اسپیناس با پیشرفته ترین امکانات اقامتی و پذیرایی، جوایز بسیاری را در زمینه ی هتلداری کسب کرده است.

هتل پارسیان آزادی تهران

هزینه ی اقامت در این هتل پنج ستاره واقع در شمال شهر تهران کمی پایین تر از هزینه های هتل اسپیناس می باشد. هتل بلند قامت پارسیان آزادی تهران در سال ۱۳۴۸ ساخته شد و بعد از انقلاب اسلامی تعمیر و مرمت گردید. پارسیان آزادی تهران با زیبایی فریبنده ای که پس از بازسازی بدست آورده است، اقامتگاه مناسبی برای سفر های کاری و گروهی است.

هتل نیلو

دکوراسیون منحصر به فرد اتاق های هتل نیلو به همراه مدیریت حرفه ای آن طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. طراحی داخلی این هتل شاید باب میل همه ی گردشگران نباشد، اما اتاق های دلباز و تمیز آن، بوفه ی صبحانه ی عالی، و قهوه های معروف هتل نیلو به کیفیت بالای آن می افزاید.

هتل رامتین

اتاق های دلباز، آرام و تمیز هتل رامتین هرگز میهمانان آن را ناامید نمی کند. دسترسی به بلندترین خیابان خاورمیانه؛ خیابان ولیعصر و سیستم بی آر تی آن از مزیت های اقامت در هتل رامتین می باشد. این هتل با معماری کلاسیک و خاص خود برای اقامت های خانوادگی و همچنین سفر های کاری مناسب است.

هتل آپارتمان های ملل

دلیل محبو بیت هتل آپارتمان های ملل نیروی انسانی بسیار دلسوز و حامی آن است. مدیران آن بر صدد شدند تا تجارت خود را گسترش داده و هتل آپارتمان های بیشتری را برای خدمت به گردشگران بنا کنند. تجربه ی آرامش و استراحت در منزل، آن هم در شلوغی تهران بزرگ، از مزیت های اقامت در هتل آپارتمان های ملل است.

هتل پارسیان استقلال

هتل پنج ستاره ی استقلال شاید به اندازه ی هتل پارسیان اوین، که در نزدیکی آن است، مدرن نباشد اما با پانصد و پنجاه اتاق موجود در دو برج، یکی از بزرگترین هتل های پایتخت است. از دلایل محبوبیت این هتل که در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی واقع گردیده است، می توان سالن های اجتماعات وسیع و شرایط مکانی خوب آن برای سفر های کاری نام برد.

هتل آپارتمان های آبتین

هتل آپارتمان های آبتین، که زیرمجموعه ی گروه هتل آپارتمان های ملل می باشد، به سبب امکانات بالای اتاق ها و فضاهای دلباز آن مورد توجه مسافران بسیاری است. بر خلاف بیشتر هتل ها که با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله ی زیادی دارند، هتل آبتین با هدف تسهیل تجربه ی خرید و گردشگری، در قلب تهران و در محدوده ی ونک واقع گردیده است.

هتل پارسیان اوین

اتاق های کنفرانس این هتل نسبتا جدید ، که کمی آن طرف تر از هتل پارسیان آزادی است، بیش از همه مورد توجه دیپلمات ها و تجار قرار گرفته است. در حالیکه رزرو اتاق در تهران کاری دشوار است، این هتل که در نزدیکی مرکز نمایشگاه های بین المللی است، با صد و سی و پنج اتاق آن و در زمانی که ظرفیت سایر هتل ها تکمیل است، پذیرای مسافران است.

هتل آپارتمان سپهر

از دیگر زیر مجموعه های هتل آپارتمان ملل، هتل عظیم و تجملاتی سپهر است. علی رغم این که هتل سپهر در منطقه ی دربند و به دور از هیاهوی تهران بزرگ واقع شده است، تا متروی تجریش تنها چند قدم فاصله دارد. هتل سپهر با سبک نوینی از اقامت در محیطی شیک و آرام، میزبان مسافران سخت پسند می باشد.

هتل آپارتمان طوبی

اگر به دنبال سبک جدیدی از اقامت هستید، صبحانه های مفصل و غذاخوری روی بام هتل طوبی بدون تردید باب میل شما خواهد بود. هتل طوبی که به تجهیزات و امکانات بالای خود می بالد، از زیباترین و لوکس ترین هتل آپارتمان های تهران می باشد.